2009. 02. 02.

Csak egyetlen kérdést szeretnék feltenni Önnek, és kérem, hogy erre teljesen őszintén válaszoljon…

A kérdés nem szól azoknak, akik már megvásárolták Kifogás-Terminátort!

Ön szerint miért…?

A múlt héten zárult a Születésnapi Vásár. Ugyan szépen jöttek a megrendelések, de bevallom katonásan: nagyobb aktivitásra számítottam.  És a kérdés:
 

Segítsen megérteni ezt…

A kérdés (mp3)


Igazi rejtély számomra, hogy ma idehaza, ha egy cégvezetőnek fontos az, hogy milyen a cége arculata, milyen minőségű nyomtatópapírt használ, milyen autóval jár, mit mutat kifelé, akkor vajon miért húzódik vissza azonnal, ha arról van szó, hogy hatalmasat fejlődhet abban, amiből ezt az egészet finanszírozza: az eladásairól?  Ugye, egy vállalkozásnak van valami a kezében, amit el szeretne adni, vannak, akik ezt a valamit meg fogják vásárolni - vagy nála, vagy másnál -, és biztosan senkinek sem mindegy - a vevőn kívül -, hogy ezekből az eladásokból mennyit sikerül realizálni.  De akkor vajon miért bújik azonnal fedezékbe egy vállalkozás, ha profitja növeléséhez kínálnak neki segítséget?

Ráadásul egy olyan segítséget, ami akár már a használata második napján megtérülő befektetést jelent. 

Kérem, hogy segítsen az őszinte válaszával:

Ön szerint mi tart vissza egy cégvezetőt attól, hogy befektessen egy olyan dologba, amitől még nyereségesebben, még eredményesebben működnek? Őszintén érdekel a véleménye! Tényleg nem tudom, hogy mi lehet az oka ennek! Ön mit gondol? 

Kérem, segítsen megérteni! 

Nagyon megköszönöm, ha beírja az őszinte válaszát erről, ide a blogba…
 

Eddigi hozzászólások (38 db)
Anikó    |    2009. február 05.    |    Válasz az üzenetre
Én személy szerint a marketinget szeretném tökélyre vinni, és nem kifogásokat kezelni. A marketing akkor jó, ha feltárja a valódi igényeket, és a vevő kezeli a mi kifogásainkat és győz meg minket hogy MOST akarja megvenni a szolgáltatásunkat, és mindent hajlandó ezért megtenni! :)

Sok sikert a marketing tökéletesítéséhez - vagy a kifogás kezeéshez, ízlés kérdése ki melyiken dolgozik! ;)

Jutka    |    2009. február 04.    |    Válasz az üzenetre
Nem keltette fel eléggé az érdeklődésemet, nem tudott újat mondani. Ehhez túl drága.

Kozma Kálmán    |    2009. február 03.    |    Válasz az üzenetre
Részemről az az oka, hogy kisnyugdíjas vállakozóként, jelenleg megbízási szerződés nélküli ügynökként nincs egy huncut vasam sem. Pedig több évtizedes értékesítői tapasztalatom alapján állítom, hogy még mindig van mit tanulni!

Nagy Eszter    |    2009. február 03.    |    Válasz az üzenetre
Nincs időm elolvasni az összes hozzászólást, így bocsánatot kérek, ha megismétlem valaki véleményét.
Szerintem azért nem fektetnek be, mert:
- túl sok az ehhez hasonlkó ajánlat a piacon
- a bőség zavara: melyik hoz nekem tényleg hasznot?
- miért pont ezt válasszam?
- akkor inkább nem választok semmit, várok egy meggyőzőbb ajánlatot
- férkőzz a bizalmamba és érd el, hogy azt higyjem, ezzel tényleg segítek magamon
- arról is győzzél meg, hogy lesz irőm a feldolgozására
Szerintem ezek a fő okok.

Turika    |    2009. február 03.    |    Válasz az üzenetre
Kedves András!

A miérteket keresi és jogosan. Sajnos ezzel nincs egyedül, Én is a miérteket keresem, hogy hol szurtam el, azért is csatlakoztam a SalesRádió hallgatóságához.
Keresem a megoldásokat, a lehetőségeket, a kiutat. Számomra több pontban kezd megvilágosodni, mi az amit valóban másként kellett volna csinálni. Egyik vállalkozásom "becsödölt", most már körvonalazódik az is, hogy miért.
A kifogás terminátor tehát jól müködik!
Azt is el kell mondanom van még kibontakozóban egy másik lehetőség az újra kezdéshez, amit viszont nagyon profin szeretném csinálni.
Nekem nagyon sokat adott az Ön programja, többször is megnyomtam volna a "rendelés" gombját, de a jelenlegi anyagi helyzetem miatt ezt nem tehettem.

Kívánok Önnek sok sikert, nagyon jó egészséget!
Továbbra is maradok aktív hallgatója.
Tisztelettel

Károly    |    2009. február 03.    |    Válasz az üzenetre
T. Gyurka úr!
Érdeklődő kérdésére, nemvásárlásomat három vezérfonal köré tudnám csoportosítani.
1. A hozzászólásokat átfutva tulajdonképpen minden észrevételemet elmondták már az előttem válaszolók, ezért nem is taglalnám újra. Különösen Beatrix véleménye az, amit én is szinte szó szerint magaménak érzek és elmondtam volna, ha Ő már meg nem tette volna. Indokai között külön aláhúzom a 4. okot, amit az erőszakos, vásárlásra felszólító stílusról írt! Én is azt szeretem, ha meggyőznek egy anyag kiválóságáról, nem pedig felszólítanak, hogy mikor kattintok már a megrendelő gombra! Márpedig egy nap alatt 8 levelet kapni az idő múlásáról, talán már több is, mint erőszakos!
2. Eléggé régen űzöm ezt a "sportot", talán ezért is van, - (ez most lehet, kicsit nagyképűen hangzik) - hogy beharangozó írásaiban nem találtam számomra semmi újat! Inkább csak felelevenített bennem eseteket, emlékeket, rendszerbe foglalt hibákat. Bár ezért is érdemes megvenni ilyen összefoglaló munkákat, hogy el ne felejtsük régebbi hibáinkat, ahhoz viszont túl drága volt!
3. Az előbbi pontban ugyan azzal dicsekedtem, hogy régen vagyok üzletkötő, de az internetes kereskedelemmel csak 1-2 éve ismerkedem, úgyhogy itt erős kezdő szinten állok. Nekem nem a kifogásokkal kell bírkóznom, hanem a linkek elhelyezésével weblapokon. Nagyon sokat hallottam barátaimtól, ismerősöktől a netes visszaélésekről, csalásokról, ezért fenntartásaim vannak az online vásárlással kapcsolatban. Nemrégiben előszőr feladtam ezt az elvemet, és egy másik, öndicséretektől hemzsegő hírlevél nyomásának engedve, rendeltem egy beszédkészség fejleszétéséről szóló tanulmányt. Történt ugyanis, hogy jó huszon-valahány éve még elég jól beszéltem angolul, de az eltelt évek alatt, más jellegű munkám miatt, megkopott a tudásom. Olvasva még megértem, de szóban már nagyon gyatrán megy. Ennek orvoslására kínált csalhatatlan módszert egy több nyelven beszélő "mester"! Megrendeltem. Mai napig is nézegetem a borítékot, nem ragadt-e benne a megoldás kulcsa! A tuti! A TITOK! Tudja mit kaptam közel 20000.-Ft-ért? Kb. 50 oldal általános iskolás stílusú (16 pontos betűméret, nagy sorközzel) egyharmad oldal margóval, nagy távolságú bekezdésekkel ( ez gépelve kb. 5-6 oldal!) olyan általánosságok megfogalmazását, amit annak idején gimis tanárom is elmondott már, valamint feleannyi üres lapot, amin jegyzetelhetek. Ja és 2 db. CD-t - gondolom vakoknak - amin felolvassa ugyanazt a szöveget! Gondolom, szép Karácsonya volt Nyelvmester úrnak, hiszen tájékoztatója szerint több százan rendeltünk ebből a nemes, hiánypótló (mármint az Ő hiányát pótló) anyagból. Tudom, ez nem az Ön hibája, Ön nem tehet más kóklerek csőbe húzási kísérleteiről, de részemről ezek után ismét el kell telnie néhány évnek, míg elhiszem valakinek, hogy az Ő tudása a csalhatatlan és vakon bízva vásároljak!
Üdv: a naptáros

Házi Zsuzsanna    |    2009. február 02.    |    Válasz az üzenetre
Kedves András!
Remélem nem haragszik meg ha elárulom: volt egy olyan érzésem, hogy a remélt mennyiség alatt rendelik meg az oktató anyagot. Erre utalt a sok felhívó üzenet, amiben vásárlásra serkentette a hallgatóságot. Mint ahogy válaszaikban mások is megírták, ez nem mindenkinél eredményes, vannak emberek, akiknél nem ér célt a sürgetés.
Nem vettem meg az anyagot, de erről már eszmét cseréltünk ketten: nekem konkrétan anyagi gondok állják utamat abban, hogy tovább gyarapíthassam ismereteimet.
Mindezek fényében nehéz megítélnem, hogy a teljes anyag milyen: a demo nekem nagyon tetszik, feltételezem, hogy a teljes anyag is nagyon jó! Úgy érzem kezdő vállalkozóként nagyon nagy szükségem lenne rá, de szembe kell néznem lehetőségeim korlátaival.
Biztosítási területen dolgozom üzletkötőként, és a céges oktatásokon sok olyan megoldásról még csak szó sem esett, amiről a demo verzióban olvashattam.
Egyetértek Gergely Csaba megjegyzésével: szerintem is sokat segítene, ha készülne egy terminátor a kereskedelemben dolgozó és egy másik a szolgáltatásban tevékenykedő üzletkötőknek. Természetesen a gyakorlati példák valamilyen szinten átültethetőek a kereskedelemből a szolgáltatás területére, de egészen biztos vannak speciális fogások, melyek csak az egyikre vagy csak a másikra igazak.
Mivel ebben a szakmában valóban igaz, hogy élethosszig tart a tanulás folyamatosan keresem az interneten a lehetőségeket, melyek új ismeretekhez juttatnak. Általában nagyon sok pénzt kérnek: egy-egy előadásra akár 150-220 ezer forintot is egy belépőjegyért. Ha ezt nézzük, akkor nem drága a terminátor. De ha figyelembe vesszük, hogy sok embernek nagyon behatároltak a lehetőségei, akkor a megnevezett összeg megfizethetetlenül magas. És ez nem üres kifogás, hanem tény, amivel sajnos számolni kell. Tehát felmerül a kérdés mi a jobb: a sűrű fillér, vagy a ritka forint?

Ön és a kollégája a Sales Rádióval egy nagyon új, nagyon egyedi ingyenes képzési formát valósítottak meg a neten. Ezúton is köszönöm, hogy hallgatójuk lehetek.

További sok sikert kívánok!
Üdvözlettel: Házi Zsuzsa

Gyurka András    |    2009. február 02.    |    Válasz az üzenetre
Kedves Mindenki!

Szeretnék valamit tisztázni: a kifogás nem termék vagy szolgáltatás függő! A kifogás a vevőtől jövő akadályközlés.

Teljesen mindegy, hogy miről van szó. Akkor is kifogásról beszélünk, ha a feleség azt mondja a férjnek, hogy "nem megyek moziba". A kezelés: "miért nem?" Meg kell tudnia a férjnek, hogy mi a tényleges kifogás, hogy tudja kezelni.
A kifogás lehet: fáj a fejem, inkább olvasni szeretnék, már láttam ezt a filmet stb. Ezeket lehet kezelni.

Ugyanez vonatkozik a termékre és ugyanez vonatkozik a szolgáltatásra is. Csupán abban különböznek, hogy a kifogások kezelésében eltérő a tárgy, amire a kifogás jön.
A termékre jöhet: nagy, kicsi, drága, meg kell beszélnem, gondolkodom rajta.
A szolgáltatásnál szinte ugyanazok lehetnek: drága, nem tudjuk kihasználni, most nem aktuális, gondolkodom rajta stb.

Tehát nincs különbség, kifogás az kifogás. Az élet másról sem szól mint kifogásról.

Mindegyiket tudni kell kezelni!

Sajnos azt tapasztalom, hogy sokan nem is veszik észre, hogy kifogást kaptak, így esélyük sincs kezelni. Inkább belenyugszanak az elutasításba, megmagyarázva, hogy ez körülmény, itt nincs mit kezelni.

Mindig van mit kezelni, ha mást nem lehet elérni, legalább a jó benyomásig el kell vinni a szituációt, de ehhez is kezelés kell. Például az, hogy egyszerűen kiveszem a beszélgetésből a kifogást és parkoltatom, majd alkalmas időben kezelem.

De semmi baj. Erre mindenki rájön, csak idő meg pénz kérdése.

Márton Gabriella    |    2009. február 02.    |    Válasz az üzenetre
Kedves András!

Én azért nem vettem meg a Kifogás Terminátort, mert találtam a piacon kimondottan, szolgáltatásra kihegyezett kiadványt, de megvan a demo, van benne fantázia, de én szolgáltatást értékesítek, nem igazán találtam benne meg azt amit még kerestem.
Továbbra is maradok hűséges olvasója.

S-Lux "FényFűtés"    |    2009. február 02.    |    Válasz az üzenetre
Kedves M.G.Éva!

Ha a neten -is- szeretne üzletet kötni, akkor pl.: 1. célszerű lenne kiírni az elérhetőségét. (Ugye nem várja el, hogy először felhívjam a mobilján, megtudni: tőlünk 200 km-re lakik... Önnek is elvesztegett idő, nekem is + a telefonköltség.)
2. Miben mások az Önök kertjei?
3. Saját domain, jobb honlap, stb.
(A miénken is folyamatosan javítunk...)

Ne csüggedjen! Ha akarja, meg tudja tanulni. (DE először egy jó honlap, és nem "Most vegye meg, most olcsó!" CD-k tömege. Az ráér akkor, ha már lesz miből!)

Sok sikert, jó egészséget, és nyugalmat a gyermekneveléshez!

S-Lux "FényFűtés"


Kedves Gyurka András!


A feltett kérdésre őszintén leírom a választ. Hisz ez nem kerül semmibe.Tulajdonképpen én már meghalltam ,azt hiszem éhen.Azok akik ilyen helyzetben vannak ,azok csak nézik a kira...


Tibo    |    2009. február 02.    |    Válasz az üzenetre
Kedves András !

Van egy normálistól eltérő gazdasági környezet !
+ bizalmi válság

Beatrix    |    2009. február 02.    |    Válasz az üzenetre
Kedves András!

Valószínű a kifogás terminátor egy nagyszerű termék, és sok üzletkötőnek, eladónak segít. De. Én nem állok szemben a vevővel, mivel az interneten igyekszem értékesíteni. Amíg üzletkötőként dolgoztam nem volt probléma kezelni a kifogásokat, jó volt a viszony a vevőkkel, tudták, hogy mindig, és ugyanabban az időben számíthatnak rám, és a sürgős kéréseket is azonnal elintéztem.
A másik oka annak, hogy nem vettem meg a terminátort, hogy hasonlóan jó termékek vannak a birtokomban, és a példákban felhozott storykat nem tartottam olyanoknak, ami gondot okoz valakinek, aki becsülettel képzi magát folyamatosan. A harmadik ok, hogy aránytalanul drágának találtam ahhoz viszonyítva, amennyire nekem gondolatom szerint szükségem lenne rá. A negyedik ok, hogy túl sok fenyegetést, sürgetést tartalmaznak az eladásra biztató szövegek, ami engem bosszant, és lebeszél a vásárlásról. szeretek meghallgatni minden ötletet, mert volt már olyan 100000 Ft-os tréning is, ami adott egy ötletet, és hozott 20%-os növekedést, de itt nem találtam ilyen vonzó dolgot, bár az egyszerű helyzeteket nagyon jól kezeli. Nem erre van szükségem. Ennek ellenére azt mondom jó ötlet egy témát mélységében kivesézni és átadni a tudást. Gratulálok, ez valójában egy nagyon jó ötlet és jó munka volt a Sales Rádiótól.

Oné Margó    |    2009. február 02.    |    Válasz az üzenetre
Véleményem az, hogy nagyon jók ezek a cikkek.
Csak hogy nekem nincs Cégem.

MLM-bem kívánom hasznosítani, amit tudok.

Üdvözlettel: Margó

Siposs Levente    |    2009. február 02.    |    Válasz az üzenetre
Kedves András!
Látom többen írják, hogy annyi pénzük sincs, hogy "gyalog hazamenjenek" és ez nyilvánvalóan elég nyomós érv, de azért van még itt valami: van aki saját erejéhez, vagy cége lehetőségeihez, elég sokat költ különböző infotermékekre, melyektől cége fejlődését reméli (én is ezek közé tartozom). A hatalmas kínálatból nem könnyű eldönteni, hogy melyek az életbenmaradáshoz elengedhetetlen anyagok. Gondolom vagyunk itt még egy páran, akik úgy gondolják, hogy a marketingen (tudom az értékesítésnek is jelentős része az) áll vagy bukik a cég fennmaradása. Én abban hiszek, hogy a mostani helyzetben a kommunikáció az egyik legfontosabb. Ha a lehetséges ügyfelek el sem jönnek hozzánk, akkor az értékesítők csak ülhetnek ölbetett kézzel. Ráadásul a kis cégeknél az információk befogadásának is van véges határa. Hiába vennék meg minden értékes anyagot, ha a napom csak 24 órából áll, és nem tudok többet szakítani belőle a tanulásra.
Mindamellett az Önök anyagát nagyon jónak tartom, és el fog jönni az az idő amikor vásárlói közé lépek.
Addig is maradok hű hallgatója, és kitartást kívánok a dilemmázó ügyfelek megszerzéséhez.

m.g.éva    |    2009. február 02.    |    Válasz az üzenetre
Kedves Guyurka András!


A feltett kérdésre őszintén leírom a választ. Hisz ez nem kerül semmibe.Tulajdonképpen én már meghalltam ,azt hiszem éhen.Azok akik ilyen helyzetben vannak ,azok csak nézik a kirakatban lévő lehetőségeket, és még csak esélyük sincs arra ,hogy közelebről is megnézhessék az élelmet ami megmenthetné őket az éhhaláltől.Két gyermeket nevelek egymagam, melyiknek ne adjak enni?igaz én csak egy kertépítő vagyok nekem nem is kell enni.

Nagy tisztelettel M.G.Éva

Hoffer Andrea    |    2009. február 02.    |    Válasz az üzenetre
Kedves András! Nem az érdeklődés vagy a tudás birtoklásának vágya hiányzott tőlem, hanem egyszerűen a jelenlegi helyzetemben nem tudtam még ezt a kedvező árat sem kifizetni. Ezért mondtam egyszer, hogy vevő-centrikus vagyok, hiszen mindnyájan vevők is vagyunk. annyi mindent szeretnénk nagyon! Ígérem, hogy így is hűséges olvasó(hallgató) leszek, igyekszem követni a példát, úgyis mint kezdő MLM-ező.

Gergely Csaba    |    2009. február 02.    |    Válasz az üzenetre
Tisztelt András!

Hát úgy tűnik, hogy most ez a helyzet, de valóban nincs kiút ebből a válságból?

Személy szerint teljesen igaza van azoknak az optimistább szakembereknek akik azt mondják, hogy a válság az emberek fejében van!

Ez teljesen így van még akkor is, ha vannak kézzel fogható tények!
Hogy mik ezek nos azt mindenki a saját bőrén vagy mások rossz tapasztalataiból szűri le!

Csak arra kérek mindenkit egyetlen dolgot ne felejtsünk el, hogy valahogyan ez a válság is kipattant!
És akár milyen rossz is a helyzet a váláságot emberek okozták és emberek is hozhatják helyre!

A szörnyű az, hogy ezt egy csomó szerencsétlen ember megszenvedi akiket képtelenség néhány perc alatt meggyőzni arról, hogy a válság az emberek fejében van, mert úgy sem látják ezeket a bonyolult összefüggéseket!
Ennek a legfőbb oka az, hogy a magyar emberek többsége sajnos alapjában nem képesek pozítívabban gondolkodni!

Egy dologra nemrég rájöttem, amit egy sikeres ember másképp gondol mint egy átlagember, mégpedig aki sikeres az erősségeit képes a felszínre hozni és bármilyen nehezek is a körülmények akkor is képes elhinni a nem létező dolgokat azokat a vágyakat amely legmélyen minden emberben valahol ott van csak a különbség az, hogy nem mindenki él vele egyformán!
Ahhoz hogy a válság elviselhetőbb legyen sokszor el kell képzelnünk olyan dolgokat amelyeket szeretnénk elérni és még nincsenek ott velünk!
Egy alapvető probléma, hogy az átlag ember azért nehezen sikeres mert sokszor a tények lebénítják, de arra már kevesen képesek hogy a nem létező dologkat elképzeljék és ne Csak a tényeket, hanem azokat a dologokat képzeljék el Folyamatosan ami nekik a legfőbb álmuk!
Ez egy kicsit manipulatív de annál hatásosabb eszköz a válsághangulat leküzdésére!


András én néhány dolgot másképp csinálnék az oldalon!
Például az értékesítés egy óriási terület egyáltalán nem mindegy hogy mit értékesít valaki!
Múlt hét vasárnap volt egy hozzászoló aki egy rendezvényszervező céget vezet és bizony még sok olyan más hallgató is van aki biztosan nem terméket értékesít hanem inkább szolgáltatást!

Egy terméket sokszor darabszámra adunk el viszont egy szolgáltatást pláne nehéz eladni, legfőképp akkor ha az még ráadásul egy speciális terület is!
Én készítenék egy statisztikát arról hogy milyen hallgatóim vannak, hogy terméket vagy szolgáltatást végeznek és azon belül nem árt ha leszűkítjük a kört!

Egy olyan célpiacot választanék aki nagyobb eséllyel megveszi a terméket! Mivel a kifogás kezelés minden téren fontos, de nem minden téren ugyanolyan könnyű használni!

Biztos voltak olyan piacok akik a válság idelye alatt nagyobb intenzítással több Terminátort is vettek!
A válság még egy ideig el fog húzodni erre mindenféleképpen érdemes egy szűkebb célpiacot találni!

Én úgy gondolom hogy a Terminátor program nagyon hasznos és nem csak azoknak az üzletkötőknek jó akik értékesítenek, hanem az élet más területein is lehet hasznosítani!
Tehát ha az üzleti életben széles a piac és kevés a tőke amit fejlesztésre lehet fordítani pl.: Teminátor program későbbi megújítása akkor ajánlhatjuk azoknak a csoprtonak is akik hasznos dolgokat megtanulhatnak belőle!

András az ingyenes csomag egy jó ötlet, csak lehetne egy kicsit hosszabb!
Mert neked sokkal több tapasztalatod van mint amennyi a Terminátor Programban benne van!
Az ingyenes program szerintem nem elég kielégítő mert túl rövid!
A rövid gyakorló pályán belül tényleg vannak jó ötletek csak nagyon rövid és kevés!
Szinte néhány perc alatt meg lehet oldani a feladatokat és aztán csak ott van fenn a Windows-on.
Ez csak egy nagyon töredék része az egésznek én legalább kétszer vagy háromszor ilyen hosszú gyakorló pályát csinálnék akár még pikánsabb technikákkal, így ha nem rejted el rajta azt a tudást amit te hosszú évek alatt megszertél akkor szerintem sokkal többen meg fogják venni a programot, mert még hitelesebb lesz az egész!

Továbbá gondolj csak bele hogy biztos több embernek segített a program mert mindenki a saját cégére adaptálta az ott tanultakat!

Igen lehet hogy minden kifogás más és más, de egy biztos hogy az ember ebből rengeteget tanulhat, továbbá láttad, hogy én is hány szitut továbbfejlesztettem!

A lényeg hogy közösen gondolkodjunk nem biztos hogy annyi költséget kell szánnod a folyamatos fejlesztésekre, mert nemcsak az üzleti életben tudjuk ezeket a dolgokat használni hanem az emberek közötti feszültség oldásában is!

A jelenlegi helyzetben a válság óriási lehetőség akár a közvetlen környezetünkben is!

Végül még egy dolog, hogy a 100% garancia nagyon fontos, de a reklámok egy kicsit általánosak és hosszúak is!
Szerintem megoldható egy réspiac még ma is!

További sikereket és várom válaszát!

Gergely Csaba

Klári    |    2009. február 02.    |    Válasz az üzenetre
Én csak a magam nevében nyilatkozom: kezdő, ám igen lelkes networkwrként még túl nagy anyagi terhet jelentene az anyag megvétele. Pedig tudom, hogy fontos lenne, mivel nagyon nehéz megfelelően válaszolni a kifogásokra.
Üdvözlettel: Klári

Nagy Zsolt Gáborné    |    2009. február 02.    |    Válasz az üzenetre
Kedves András!

Utólag boldog születésnapot kívánok!
Nagyon jó az anyag,szerintem a fejekben kell rendet teremteni,nekem közvetlen ez a meglátásom.
Saját területemen is ezt tapasztalom,az emberek nem mernek lépni,pedig most igazán erre lenne szükség és az összefogásra,hogy eredményeket tudjunk elérni közösen.
Továbbra is maradok aktív hallgatója és egyelőre tapasztalatokat gyűjtök!

Üdvözlettel: Nagy Zsolt Gáborné Saci

Ötvös István    |    2009. február 02.    |    Válasz az üzenetre
Kedves András!

Őszinte válasz, 100.000.*3.900 = sok rendelés
100.000.*39.000= kevés rendelés
úgy gondolom kb. ennyi az érdeklődő
"Idős ügyvéd"
Ötvös István

Gyurka András    |    2009. február 02.    |    Válasz az üzenetre
Kedves XY!

Azt gondolom, hogy aki valamilyen szinten jártas a marketingben, az tudja, hogy kutatás nélkül nehezen tudja meg a vevők realitását. A kifogáskezelés alapja, hogy "tudd meg pontosan mi a kifogása", mert csak úgy tudod kezelni, és én most pont ezt teszem!

Nincs vele semmi bajom, ha valakinek van véleménye, és az nem egyezik az enyémmel, de a rosszindulatú megjegyzés soha nem segített a megoldásban, csupán összekeveri azokat is akik másként gondolkodnak.

Fülöp Richárd    |    2009. február 02.    |    Válasz az üzenetre
Kedves András,

A magam nevében mondom, de biztos lesz aki egyetért velem abban, hogy a hajlandóság és a felfogás, megvan. Mármint, hogy a kifogás terminátor, jó, működik, és igencsak fellendítheti a belőle tanulható tudás, a vállalkozást.
És itt jön az amiért én magam nem "tudtam" megvenni.
Nagyon egyszerű, anyagi oka van.
Az ön terméke, a hasonló megoldásokhoz képest jó árban van és a kedvezmény is nagyon szép amelyet adott rá.
Mint kezdő marketinges, sajnos nem engedhetem meg magamnak.
Az üzleti struktúra amiben dolgozok, pár hónap múlva már hoz annyit, hogy ezt a kiadást be tudjam tervezni. A 22-es csapdája lenne?

További szép napot.

Szemesy István    |    2009. február 02.    |    Válasz az üzenetre
Kedves András!

Érdekel amit mond, hasznosnak is tartom, de kifejezetten irritál az, hogy olyan erőszakosan próbálja meg a segítséget "rámtukmálni" a határidőkkel.
Így nem marad lehetőségem arra, hogy meglegyen az a jó érzésem, hogy igen, én is egyetértek ezekkel a dolgokkal, jó lenne kicsit elmélyedni a témában, s hogy én dönthetem el, hogy veszek valamit.
Erőszakosság nálam dacot szül, s ez a rámenősség pont ellenkezik azzal a vevőt helyzetbe hozó hozzáállással, aminek szükségességére fel kívánja hívni a figyelmet.
Néha a papnak is kellene tanulni a saját prédikációjából.
Üdvözlettel

István

Péter    |    2009. február 02.    |    Válasz az üzenetre
Kedves András!

Alkalmazott vagyok nincs saját cégem és most nem látom égető szükségét a kifogás terminátornak. De most csütörtökön megyek egy előadásra amiről biztos te is hallottál Patrik V. Valentin lesz az előadó. Gondolom hozzám hasonlóan sokan vannak feliratkozva a hírleveledre akiknek a túlélése nem a közvetlen eladáson mulik csak érdekli őket is az eladás. Én is nagyon sok jó ötletet hallottam csak a sales rádió adásaiból is főleg a legutóbbi tesztből.

Baráth Péter    |    2009. február 02.    |    Válasz az üzenetre
Kedves András! Azt nem tudom, hogy ez az anyag drága-e vagy olcsó. Akkor nem drága, ha a valódi problémára adja meg a megoldást, hiszen rövid időn belül visszahozza az árát. Sajnos az én vállalkozásomban(cukrászda)nem az a legfőbb gond, hogy kifogást kell kezelni hanem, hogy nincs elegendő vásárló, így erre keresem a GYAKORLATI segítséget és ez az a terület amire áldoznék, még akkor is ha a cég helyzete hasonló állapotban van, mint ahogyan az előttem író "Marci" jellemezte. További sok sikert kívánok a munkádhoz.Üdvözlettel: Baráth Péter

fügedy j    |    2009. február 02.    |    Válasz az üzenetre
érdekes és tanulságos volt az lemútl napokban hallottak. de! sajnos én ebböl "s"emmit nem tudok felhasználni. mint kérdede miért nem veszem meg?... élet biztositást kötnél
? .. nincs pénz a piacon ! ill nem erre .... mondja az üf. ( persze lehet találni elöre gondolkodó és anyagilag is stabi embereket de ez a kevesebb. ! számomra sajna nem hozott érdembeni hasznot ! boccccccsi Te is azt kérded miért nem ..? hiszen te is csak eladni akarsz mint mindenki a piacon.. venni ? azt ma nem igazán akar ill .tud senki...

Sándor    |    2009. február 02.    |    Válasz az üzenetre
Nagyon jónak tartom és hiszek benne,hogy az értékesítésre alapvetően több figyelmet kell fordítani. Sajnos anyagi lehetőségünk is korlátozott.Később talán meg fogom tudni vásárolni...


Köszönöm az eddigi visszajelzéseket. Már ez is sokat segít, viszont arra kérem a többi hallgatómat (olvasómat), hogy írják meg a saját véleményüket, mert nagyon sokat segítenek a tisztánlátásban. Mielőtt bárki félreértené a szándékomat, nem vádolni...


Eperjesyné Endre Gyöngyi    |    2009. február 02.    |    Válasz az üzenetre
Kedves András!
Vásárlásom elmaradása, részemről: még nem vagyok cégvezető, nem vagyok vállalkozó sem, maximum egy vállalkozó szellemű ember, aki kíváncsi, és kicsit tájékozódik a piacon...mielőtt megpróbál értékesíteni a piacon. Sok érdekes dologról hallottam, olvastam, további sikeres eladást kívánok mindenkinek!!
Üdvözlettel: Eperjesyné Endre Gyöngyi

XY    |    2009. február 02.    |    Válasz az üzenetre
Kedves Terminátor!

Ugye most az az alaphelyzet, hogy Te adsz el nekünk?
Te adod el azt, hogy hogyan terminátorozzuk le a mi a mi vevőink vonakodását?
Mostani kérdésedből az derül ki - ami az általános alaphelyzet mindenütt - Te is csak a nem vonakodóknak tudsz eladni. Mert a vonakodók "Igazi rejtély számomra", "vajon miért", "Kérem, hogy segítsen"....
Hát ez a nagy terminátorosdi?

Ha isszod is a vizet (nemcsak prédikálod!), akkor TODOD, HOGY MIT CSINÁLJ a vonakodóiddal..... Tudod, a hitelesség itt sem árt!
Ráadásul úgy látszik, hogy a "mikor kell hallgatni" tananyag nem teljeskörű. Szerintem ez is kell ahhoz, hogy a terminátor ne fakarddal hadonásszon.

Gyurka András    |    2009. február 02.    |    Válasz az üzenetre
Köszönöm az eddigi visszajelzéseket. Már ez is sokat segít, viszont arra kérem a többi hallgatómat (olvasómat), hogy írják meg a saját véleményüket, mert nagyon sokat segítenek a tisztánlátásban. Mielőtt bárki félreértené a szándékomat, nem vádolni akarok, csupán szükségem van az Önök véleményére ahhoz, hogy a valós helyzethez tudjam igazítani a kommunikációmat.

Előre is köszönöm!

Gyurka András
sales tréner

zolenzo    |    2009. február 02.    |    Válasz az üzenetre
Nagyon tetszik a Kifogás Terminátor demója, minden elismerésem az ötlethez, és a megvalósításhoz!

A vásárlás részemről akkor történik meg amint a Kifogás Terminátor számomra többet nyújt annál, mint amennyi pénzt be kell fektessek érte!

Magyarul:-a biztosítási üzletkötésben sajátos módszerekkel dolgozunk,a melyek eltérnek a mindennapi termékeladástól.
Őszintén, félek, hogy összezavarom az üzletkötőket azzal, hogy a program a hagyományos bolti, autó vásárlási technikákat, kifogás-kezeléseket tanítja.

Habár a puding próbája az evés...

Andea    |    2009. február 02.    |    Válasz az üzenetre
Szerintem is jó dolog lehet és biztos vagyok abban, hogy sok hasznos információt tartalmaz a program. Nem vagyok én sem cégvezető, vállalkozóként dolgozom az értékesítésben és egyelőre nem tudok még az akciós árnak megfelelő összeget sem nélkülözni őszinte sajnálatomra.

Kunerth Károlyné    |    2009. február 02.    |    Válasz az üzenetre
Öszintén bevallva, én már sok CD-t DVD-t vettem hasonló reklámkapányról szólót. Sajnos egyiket sem nagyon tudom alkalmazni, az én ugybevezett egyszemélyes vállalkozásomhoz. Marketing navigátor című lapot kapom minden hónapban, megvannak a Hipnotikus reklámszövegek című CD-im is amit sokszor hallgatok, de sajnos azon kívül, hogy kiadtam egy csomó pénzt, nem sikerültek eredményesen az eladásaim. Wolf Gábortól és Slinghoff Sándortól van sok anyagom, de nekem valamiért nem jön be. Bocsi, de ez van.

tamás    |    2009. február 02.    |    Válasz az üzenetre
Kedves András!

Őszinte leszek: nem tudom, de ha ez segít, "elárulom", hogy én is tapasztalok egyfajta közönyt a "kommunikációs termékek" iránt.

Az viszony tény, hogy mostanában tőlem azonnali megoldásokat várnak az ügyfelek. Ez azért van - ezt biztosan tudom - mert hirtelen szakadt rájuk a "válság".

Annak ellenére, hogy tavaly felhívtam szíves figyelmüket arra, hogy szükség esetén ne az utolsó pillanatban kezdjenek el kommunikálni, mérjék fel a célpiacot - ha még nem tették meg és írják meg a "forgatókönyvet", nem mindenki hallgatott rám.

Most egyszerre kell mindannyiuknak reklámszöveg, hirdetés, ám csak annak tudok igazán ütős megoldásokat adni, akik komolyan vettek és elvégezték azt az egyszerű "piackutatást", amivel feltáródtak (ej de szépen fejezem ki magamat) a jellemző vásárlói attitűdök, amikből ki lehet indulni a reklámszöveg megírásához.

Összefoglalva: válsághangulat és azonnali megoldások szüksége hajtja jellemzően a hatókörömben, környezetemben lévő vállalkozásokat.

Ez persze közvetlenül nem magyarázat a Te kérdésedre, de örülök, ha válaszommal közelebb kerülünk a valódi megoldáshoz.

Magdolna    |    2009. február 02.    |    Válasz az üzenetre
Nekem nagyon tetszik a Kifogás Terminátor. Meg is van a demója, de nem vagyok cégvezető, és nem vagyok magyar állampolgár. Nem tudtam volna megoldani a kifizetését. Én ezért nem rendeltem meg. Hogy mások miért nem rendelték meg, azt nem tudom, mert valóban jó dolognak tartom. Ha lenne rá lehetőségem megrendelném /nem pénzhiány az akadálya/.

G. Júlia    |    2009. február 02.    |    Válasz az üzenetre
Kedves András!
Azért nem jelentkeztem, mert a reklámüzenetből nem éreztem, hogy megoldást jelent az értékesítési problémámra. Szerintem valójában ha egy reklámüzenet nem ér célba az azért van, mert nem érintette meg valamely okból a címzetett.
Nagyon-nagyon nehéz ismeretlenül megfelelő reklámüzenetet ,,komponálni" a címzettnek.
Én például a konkrét megoldási javaslatokat szeretem, vannak akiket általánosságok segítenek a döntésben.

Üdvözlettel: G. Júlia

Zsolnai Andrea    |    2009. február 02.    |    Válasz az üzenetre
Kedves András,

Csak igazat tudok Neked adni a kérdésfeltevést illetően.

Mi azért nem rendeltünk Terminátort, mert tavaly nagyon sokat költöttünk marketingre, és egyelőre megvárjuk, hogy indul ez az év.

Marci    |    2009. február 02.    |    Válasz az üzenetre
Mi tart vissza, hogy megvegyek a Kifogás Terminátort: a prioritásom jelenleg nem a fejlődésem van, hanem azon, hogy a mindennapi kiadásaimat befizessem.

Új üzenet írása ehhez a bejegyzéshez:

Új üzenet írásához kérjük, töltse ki a mezőket.
Adatai helyes megadására figyeljen!

Az ellenőrző kérdés azért szükséges,
hogy elkerüljük a SPAM robotokat.
Kérjük, megfelelően töltse ki a mezőt.

Óra 2012. május 18., péntek
SelfCom - értékesítési tanácsok
„Csak ne mondja ki, csak ne mondja ki” -„Ezt még át kell gondolnom.” „Jaj ne, kimondta!!!” Adásaink után VÁRNI fogja az ilyen kifogásokat...

INGYENES forradalmi gyorsképzés!

„Na neee! Már megint egy újabb üzlet úszott el, mert nem sikerült kezelni a vevő kifogásait! Ebből elég!”

Itt a Kifogás-Terminátor!

Azoknak a cégeknek, akik folyamatosan szenvednek a "kifogásgazdag" ügyfelektől!

Ez NEM e-mail tanfolyam, NEM hírlevél! Egyszerűen csak egy BOMBABIZTOS MÓDSZER, amivel értékesítői kipukkaszthatják a kifogás lufit, megnövelve ezzel az Ön vállalkozása forgalmát, a sikeres eladások számát...

  • eredményesebb üzletszerző beszélgetések
  • növekvő profit
  • magabiztosabb sales-es csapat
  • elégedettebb ügyfelek

...ez a Kifogás Terminátor!

Jelentkezzen a
„Mondvacsinált kifogások halála”
című INGYENES programunkra

...és tudjon mindent arról,hogyan hatástalaníthatja az eladásai legfőbb gátját!

Értesítőnkről természetesen bármikor egyetlen kattintással leiratkozhat! Adatait féltve őrizzük,és senkinek oda nem adjuk – nekünk is elegünk van már a sok spam levélből!

A SelfCom szerzőiről

A kifogáskezelők Az értékesítők trénerei, akik nem átallták megreformálni az sales-esek képzését, és egy újdonságszámba menő oktatási rendszerrel álltak elő. Hogy kik ők, és miért lehet biztos a különleges rendszerben, amit megalkottak?

A Sales Rádió blogértesítője

Pár perces adások, telistele ügyes értékesítési tippekkel, trükkökkel, amelyek sikeresebb értékesítőket, növekvő eladásokat termelnek

Ha rendszeresen hallgatja a Sales Rádió adásait, akkor a következőket már biztosan kipipálhatja:

  • eredményesebb üzletszerző beszélgetések
  • növekvő profit
  • magabiztosabb sales-es csapat
  • elégedettebb ügyfelek


Mindezt kávé mellett, kényelmesen végighallgatva, vagy akár adásaink leírt változatát kinyomtatva, egy karosszékben olvasgatva sajátíthatja el!

Vagy töltse le adásainkat mp3 formátumban, gyűjtse össze őket, és váljon sales-es csapata, vagy Ön értékesítési mesterré, akár vezetés közben!

Mindenképpen iratkozzon
fel adásértesítőnkre,

mert – akár profitját növelni
akaró cégvezető, akár
értékesítő legyen is –
a Sales Rádió adásairól kár
lenne lemaradnia!



Viszlát, lógó orral otthagyott tárgyalások, viszlát csalódottan lerakott telefonok!

...itt az ingyenes Kifogás-Terminátor!

Forradalmi gyorsképzés!

Gyurka András

Hány telefonhívást tett le úgy, hány üzleti találkozójáról távozott sikertelenül úgy, hogy a vevőjelölt egy mondvacsinált kifogás miatt halasztotta el döntését vagy utasította vissza Önt vagy értékesítő kollégáit....EDDIG!

Ugyanis itt a Kifogás-Terminátor, a SelfCom új,
értékesítő-edző programja!

Ez NEM e-mail tanfolyam, NEM hírlevél! Egyszerűen csak egy BOMBABIZTOS MÓDSZER, amivel értékesítői kipukkaszthatják a kifogás lufit, megnövelve ezzel az Ön vállalkozása forgalmát, és a sikeres eladások számát...

Töltse le most a „Kifogás-Terminátor” című INGYENES programot!

...és tudjon mindent arról, hogyan hatástalaníthatja lehetséges vevői mondvacsinált kifogásait!

Leiratkozás: bármikor egy kattintással! Adatait féltve őrizzük, nem adjuk ki senkinek!

INKÁBB KÜZDÖK TOVÁBB A KIFOGÁSOKKAL ÉS BEZÁROM AZ ABLAKOT!
Gyurka András

Mielőtt rátérnénk a gigászi bevételek új módszereire...

Szeretnél AJÁNDÉKBA megkapni egy régi, elfeledett technikát, amivel kezdésként megduplázhatod a bevételeidet?

Töltsd le ezt az INGYENES receptet a bevételduplázáshoz most!

Leiratkozás: bármikor egy kattintással! Adataidat féltve őrizzük, nem adjuk ki senkinek!

INKÁBB KÜZDÖK TOVÁBB A CSÖKKENŐ BEVÉTELEKKEL ÉS BEZÁROM AZ ABLAKOT!