A minap kaptam egy kérdést egy rázós eladási szituációról, ami csak 2 féle módon érhet véget:

  • a célvonal előtt megakad minden, és végleg lemondhatsz egy ügyfélről, VAGY
  • az utolsó pillanatban megmented az eladást, és végül megkötöd az üzletet.

nincs még hozzászólás

Sokan érzik úgy, hogy mostanában a nézelődők száma megszaporodott, a vevők száma pedig lecsökkent. Azonban, ha jobban megnézed, akkor lehet, hogy ebben Te vagy az értékesítőid is „ludasak” vagytok egy kicsit. Miért?

A nézelődő már szeretne vásárolni, csak…

1 hozzászólás

Íme, egy csekklista, hogy megtehesd az 1. lépéseket feléjük

Akár üzlettéri eladók, akár tárgyaló értékesítők a munkatársaid, egy dologra mindenképpen szükségük van: egy pontos, lépésekre lebontott tervre, ami előírja nekik, hogyan kell végezniük a munkájukat.

 
Amiért ez a terv elengedhetetlen:

nincs még hozzászólás

4 jól bevált tipp, hogy ez soha többé ne fordulhasson elő

Belegondoltál már, milyen óriási plusz bevételt jelentene a cégednek, ha minden értékesítőd olyan hatékony lenne, mint a legjobb embered?

Ismerkedj meg az elmaradt haszon fogalmával egy konkrét példán keresztül:

nincs még hozzászólás

Útmutató az alkalmi vevőid törzsvevővé változtatásához, és a legjobb vevőid biztos megtartásához

Mit szólnál egy olyan ellenőrzőlistához, ami pontosan megmutatja bármelyik vevőddel kapcsolatban, hogyan tartsd a kapcsolatot vele, hogy a lehető legtöbb bevételre és leghosszabb együttműködésre számíthass vele?

Ennek azonban van egy előfeltétele:

1 hozzászólás